woensdag 29 december 2021

Verhuizen!

 Hallo allemaal,

We hebben een nieuw huis! Vanwege mijn slechte rug, die alleen nog maar erger wordt, en het achteruitgaan van onze buurt hebben we afgelopen zomer besloten om te verhuizen.
In november hebben we een leuk appartement gevonden en in januari gaan we verhuizen.
Langzaamaan begint mijn hobby/werkkamer steeds leger te worden maar gelukkig heb ik in het nieuwe huis ook een eigen plekje!
Dat gaat natuurlijk wel even duren voordat die ruimte ook weer lekker ingericht is dus voorlopig zullen er geen updates komen.

Zodra ik weer gesetteld ben wil ik ook weer regelmatig gaan bloggen.

Dus....... hopelijk tot snel!!

Het begint ergens op te lijken 





 



  

2 opmerkingen:

  1. veel geluk met de verhuis

    oei wat heb je aan je rug ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Saram,
    ik heb een gescheurde tussenwervel in mijn SI gewricht, daarnaast ook nog kleine scheurtjes in mijn wervels en mijn bekken. Ik heb mijn leven lang al pijn maar sinds 2018/2019 is dit erger geworden. En het gaat nooit meer over.

    BeantwoordenVerwijderen