maandag 18 november 2019

Herfst buiten en binnen!

Hallo allemaal,

Vandaag weer en update van het herfstpoesje.
Ik had toch niet zoveel zin in de rendieren. Komt wel weer.

Ik heb de afgelopen dagen veel meer geknutseld dan geborduurd. Daar zal ik vrijdag op mijn knutselblog wat over vertellen.

Het is nu toch wel lastig dat ik net 1 kleurtje tekort kom, vandaag maar bestellen en dan meteen de kleurtjes en de stof voor de Link Awakening.

De ondergrond is bijna af (op dat missende kleurtje na...) en ik kan dus bijna aan het poesje beginnen!

herfstpoesje 18-11-2019

Ook heb ik al een stukje met wit geborduurd maar dat zie je dus bijna niet.

Deze week ga ik weer verder met Sewing Cat en ga ik de spulletjes voor Link bij elkaar zoeken. Het is bijna een nieuw jaar en dan mag ik dus een nieuwe start maken.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!











Veel meer foto's op INSTAGRAM

2 opmerkingen:

  1. even aan het bijlezen...

    o, ziet er prachtig uit. hopelijk heb je je tekort kleurtje snel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd irritant een kleur missen. En inderdaad lekker borduren waar je aan wil borduren.

    BeantwoordenVerwijderen