vrijdag 30 augustus 2019

De maandelijkse projecten

Hallo allemaal,

De laatste tijd heb ik niet meer geblogd over de maandelijkse projecten.
Zoals jullie weten heb ik 3 maandelijkse projecten, 1 mega grote (Pokemon), 1 medium maar op 20 count aida (Escher) en 1 gewone maar op 25 count lugana en 1 over1 (10 kruisjes per cm) Mario. 

De Pokemon is op 18 count aida en dus makkelijk te doen maar die is zwaar....en moet dus op de standaard, de Escher en Mario zijn te klein en moet ik met de loep doen. 3 projecten waarvoor ik dus boven moet zitten en daar heb ik niet altijd zin in. Ik wil wel verder met deze projecten en heb besloten dat ik voorlopig maar aan 1 ga werken (naast de gewone weekprojecten). Dit jaar is dat dus de Mario. En afgelopen maand heb ik eindelijk weer op de maandagochtenden hieraan geborduurd.

Dit was de laatste stand van zaken....




Inmiddels ben ik begonnen aan de volgende pagina en de eerste rij is af.




Hopelijk lukt het me om in september de hele pagina af te krijgen en dit jaar misschien wel deze hele rij (in totaal voor deze rij nog 3,5 pagina)

Ik heb hem op de standaard in de hobbykamer staan want als ik de loep gebruik zonder standaard krijg ik pijn in mijn rug. Met de standaard kan ik lekker rechtop zitten en heb ik ook mijn handen vrij.

Ik moet in september een aantal maandagen werken en zal dus niet heel veel tijd hebben om hieraan te werken, maar ik ga mijn best doen!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.











Veel meer foto's op INSTAGRAM



projectinformatie


Mario through the ages wordt gemaakt op blauwe Lugana 25 count met 1 draadje over 1. (10 kruisjes per cm)
Ik ben nu bezig met pagina  8 van 15



1 opmerking:

  1. Weer een mooie update. En sommige projecten zijn ook lastig om aan te borduren als donkerder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen