maandag 13 mei 2019

Pretty little produce SAL - bijna af!

Hallo allemaal,

Deze week de bloemkool afgemaakt en heb ik een radijsje geborduurd.


Het is dus bijna af!
Normaal gesproken leg ik het nu weg om de volgende in de weekrotatie op te pakken.
Dat ga ik nu niet doen, ik ga deze week verder met de PLP-SAL. Dan heb ik die eind deze week af en mag ik eind van de maand met iets nieuws beginnen!

Nog 1 fruitje en de titel dus dat moet in een week wel lukken.

Aankomend weekend is de Leiden Marathon en heb ik telefoondienst. Als het rustig blijft kan ik lekker borduren.

Daarnaast heeft mijn man nieuwe kastjes voor de hobbykamer gekocht zodat hij meer ruimte heeft voor zijn 3d-printers. Die komen ook aankomend weekend, dus het wordt ook nog even druk in de hobbykamer! Aan zijn kant staat een grote linnenkast met mijn borduurspullen (extra garen, stof en patronen), die moet ik dus gaan uitruimen want die kast gaat naar een andere kamer.
Gelukkig zit het meeste al in dozen en kan ik het er makkelijk uithalen.

Als de hobbykamer weer netjes is zal ik eens wat foto's plaatsen.

Tot de volgende keer!













Veel meer foto's op INSTAGRAM



3 opmerkingen: