maandag 6 mei 2019

Pecking Order - klein stukje verder

Hallo allemaal,

Ik was vanwege gezondheidsproblemen even afwezig.  Door de rugpijn, bloedarmoede en de trage schildklier had ik ook niet veel energie om creatief bezig te zijn.

Gelukkig begin ik weer wat op te knappen en heb ik ook weer iets creatiefs te melden.

Ik heb afgelopen week geborduurd aan de Pecking Order. Het is maar een klein stukje en de stiksteekjes van de vorige pagina's.



Ik ben nu bezig met pagina 7 van 8 en op dit gedeelte komen er nog 2 vogeltjes bij.
Nu gaan de vogeltjes weer in de kast en ga ik verder met de Pretty Little Produce SAL. Daar hoef ik nog maar 3 groenten en de titel maar ik weet niet of ik het deze week helemaal af krijg. Ik ben ook nog bezig met de lente SWAP, daar moet ik nog wat dingetjes voor afmaken zodat die ook op de post kan.
Verder doe ik mee met een maandelijkse RAK, en ook daar moet ik nog wat voor knutselen.

Ondanks alles dus nog steeds lekker druk!



Tot de volgende keer!








Veel meer foto's op INSTAGRAM








5 opmerkingen:

  1. Zo te horen toch weer vol plannen en lekker creatief bezig! De vogeltjes worden steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel, al ben ik nog steeds erg moe en heb ik veel pijn in mijn rug.

      Verwijderen
  2. Jouw borduurwerk ziet er mooi uit.
    Rustig aan doen he, de vogels vliegen niet weg van je stof.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas zal ik wel rustig aan moeten doen. Als ik uit werk kom ben ik doodop en vaak niet in staat om iets te doen.

      Verwijderen
  3. Zo mooi borduurwerk. Hopelijk knap je snel op. Gauw je energie terug.

    BeantwoordenVerwijderen