woensdag 2 januari 2019

Update alle projecten 2018

Hallo allemaal,

Dit jaar geen terugblik maar een update van alle projecten waar ik in 2018 aan gewerkt heb.

Afgeronde kleine projecten in 2018 (weekprojecten)

Dit zijn de projecten die ik in 2018 af kreeg. Sommige moeten nog wel ingelijst of afgewerkt worden.











Grote projecten 2018
 Aan de grote projecten heb ik echt veel te weinig gedaan.
Ik heb drie grote projecten, Epic Pokémon, Escher en Mario. Van die drie heb ik aan de Mario het meeste gewerkt. Dat wordt mijn focus project voor 2019. De andere 2 grote projecten gaan dus even in de wacht.

De Mario ziet er nu zo uit:


Ik moet nog 8 pagina's. Mijn doel voor 2019 is om 4 pagina's af te krijgen.
Het is niet eens een heel groot project maar heeft hele kleine kruisjes en moet ik dus met de loep doen en die staat boven. Ik borduur veel liever lekker op de bank. Misschien koop ik ook nog een loep voor beneden.....


Nieuwe start

Ik mag van mezelf pas met een nieuw borduurwerk beginnen als een weekproject af is en als er een nieuw jaar begint. Er is een nieuw jaar begonnen en dus begin ik ergens deze maand met dit project:



Ik maak er geen kussen van, ik borduur de rendieren op een linnen band en maak er een schellenkoord of loper voor op tafel van.
Mijn doel is om ongeveer 1 rendier per maand te maken zodat deze voor kerst 2019 af is.

Andere hobby's

Natuurlijk ga ik ook weer kaartjes knutselen en 50 kerstkaarten maken. Ik wil proberen om ook 50 andere kaarten zoals verjaardagskaarten te maken.
Verder wil ik in 2019:
proberen om mijn Diamond Painting dit jaar af te krijgen.
5 boeken gelezen hebben en 3 games uitspelen.

Ik ben benieuwd hoe 2019 gaat verlopen en of ik mijn gestelde doelen ga halen.

Mijn volgers wens ik een creatief 2019 met veel plezier, gezondheid en geluk!

Tot de volgende keer.










Volg me op INSTAGRAM
Volg me op FACEBOOK





6 opmerkingen:

  1. Leuk om al je projecten te zien. Heel veel succes met je nieuwe projecten voor 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig om dit allemaal op een rijtje te zien. Ben benieuwd hoe Mario er strakjes uit komt te zien. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om jouw projecten te zien! Ik heb helaas niet zo veel geborduurt.
    Die rendieren komen mij bekend voor, uit een Cross Stitcher?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker veel projecten afgemaakt. Het was een goed creatief jaar voor jou. De beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie werkjes, ik wens je een gelukkig en gezond 2019

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I enjoy seeing all your 2018 accomplishments. I look forward to watching the reindeer progress and your greeting cards. Wishing you a fabulous 2019 and lots of time to create.

    BeantwoordenVerwijderen