woensdag 7 november 2018

TUSAL november 2018

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer TUSAL tijd! De laatste tijd heb ik niet veel geborduurd. Ik heb een Nintendo Switch gekocht en ben veel aan het gamen. Daarnaast is het kerstkaartentijd en ben ik druk bezig om voldoende kerstkaarten te maken (ik moet er ongeveer 50 hebben).
Minder tijd om te borduren dus.

Gelukkig heb ik toch wel iets gedaan....anders zou ik helemaal geen ORT's hebben.

Laten we eens kijken wat ik afgelopen maand aan ORT's heb verzameld.




Inderdaad niet echt veel, maar iets is beter dan niets.

En zo ziet de pot er uit als de ORT's erbij zitten.



Tot de volgende keer!










Meer informatie over de TUSAL vind je hier!

De update van de TUSAL wordt iedere nieuwe maan geplaatst:



January 17
February 15
March 17
April 16
May 15
June 13
July 13
August 11
September 9
October 9
November 7
December 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten