vrijdag 3 augustus 2018

Boeken - boek uitgelezen en nieuwe gestart

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor mijn maandelijkse blogje over lezen!

Hieronder weer een overzichtje met wat ik op het moment lees.

Boeken die ik nu lees

TitelGame of Thrones, A clash of kings
AuteurGeorge R.R. Martin
TaalEngels
Pagina’s / gelezen969 / 120
Begonnen2018-02-19
Uitgelezennee

Ik volg de serie al een tijdje en heb voor mijn kerst (2016) de boeken gehad. De boeken zijn uitgebreider dan de serie en leuk om te lezen. Ik vind het lastig mijn aandacht erbij te houden. Dat komt omdat ik al weet wat er gaat gebeuren.

TitelDe eerlijke vinder
AuteurStephen King
TaalNederlands
Pagina’s / gelezen382  /  382
Begonnen2018-06-13
Uitgelezen2018-07-24

Het vervolg op Mr. Mercedes, dat heb ik vorig jaar uitgelezen. King neemt je ook nog even mee terug naar Mr. Mercedes. Leest tot nu toe lekker weg. Uitgelezen! Heerlijk boek. Lekker spannend.


Natuurlijk ben ik meteen begonnen met het volgende boek van de stapel.

TitelSchone Slaapsters
AuteurStephen King
TaalNederlands
Pagina’s / gelezen826 / 28
Begonnen2018-07-25
Uitgelezen

En weer een nieuw boek gekocht.











1 opmerking:

  1. Klinkt als goede boeken. Ik zou ook stephen king boeken moeten lezen. Vindt de verfilming en series altijd spannend.

    BeantwoordenVerwijderen