zaterdag 7 juli 2018

SAL - Prickly but cute - 12

Hallo allemaal,

Cactus nummer 12 is ook klaar en ik heb de titel toegevoegd.

Nu moet ik wachten tot 1 augustus want dan komt het volgende patroontje. In de tussentijd ga ik uiteraard verder met de Pretty little produce SAL en misschien start ik ook een nieuw project....

Eerst een foto van de cactusjes!


Het borduurwerk heb ik om een kartonnen koker gedaan zodat het niet gaat kreuken en ligt nu in de kast. Ik heb nu dus een lege q-snap....en die roept om een nieuw werk!

Vandaag maar eens kijken welk werk dat wordt......


Tot de volgende keer!


2 opmerkingen:

  1. Ontzettend koddig die cactusjes. Is dus een SAL? Ik ga dat binnenkort ook eens proberen. Het lijkt me wel koddig om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O die cactusjes zijn zo vlot gegaan. Ze zijn echt op je borduurwerk gevlogen. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen