dinsdag 31 juli 2018

Aankopen juli 2018

Hallo allemaal,

Dit keer weer een overzichtje met wat ik heb gekocht in juli. (hobby gerelateerd)

Etsy

Uiteraard het nieuwe patroon voor de Prickly but cute SAL aangeschaft (en ook al geborduurd).


Aliexpress

Voor het eerst iets op Aliexpress gekocht. Ik wilde Diamond Painting eens proberen en vond een leuke plaat op Aliexpress.

meteen wat opbergdoosjes voor de steentjes erbij besteld...


En ik zou ik niet zijn als ik niet ook meteen iets te borduren erbij had gekocht.



Ik moet zeggen dat alles supersnel in huis was. Het duurde ongeveer anderhalve week. En van wat ik tot nu toe kan zeggen is het allemaal goed en compleet.

Van de Diamond Painting volgt nog een blog (of die is inmiddels al geplaatst).

Knutselspul

Deze maand heb ik geen knutselspullen gekocht.

Boeken

Deze maand heb ik toch maar het nieuwe boek van Stephen King gekocht. Hij ligt nu onderaan de stapel, dus het duurt nog wel even totdat ik het ga lezen.



Tot de volgende keer!




3 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen. Dat borduurpakket is de stof niet heel stug? Ik heb nog nooit een borduurpakkeg behalve met kraaltjes besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt mee, en je kunt het natuurlijk eerst wassen. Wat erbij zit is 14 count dus dat ga ik vervangen in 18 count Aida of 32/35 count evenweave of linnen. Het ging mij vooral om het patroon. Ik denk dat dit op linnen erg leuk wordt. Voorlopig gaat ie onderop de stapel.

      Verwijderen
    2. O dus het is een aanrader. Leuk om te weten!

      Verwijderen