zondag 17 juni 2018

TUSAL JUNI


Hallo allemaal,

Het is 17 juni en dus tijd voor een update van de Totally Useless Jar. Ik ben 4 dagen te laat!

Ik bewaarde mijn draadjes (ORT's) netjes in een klein potje, maar toen ik naar 13 Reasons why zat te kijken ging Zach steeds snoepjes eten als hij naar de bioscoop ging. Ik word dan nieuwsgierig wat voor snoepjes dat zijn....dus op zoek naar Mike and Ike en Hot tamales!
Ik vond een site waar ze naast de snoepjes uit de serie ook nog allerlei smaken Jelly beans verkopen, laat ik daar nou gek op zijn! Dus hup, bestellen.

De snoepjes kwamen al snel binnen, maar waar ging ik ze dan in doen?

juist.....het potje van de ORT's.




Links de Jelly Beans en rechts de Mike and Ike en Hot Tamales door elkaar.
Voor de draadjes moest er dus een nieuwe pot gekocht worden. Ik heb meteen een grotere pot gekocht want de andere was al bijna vol.


 
Nieuwe en oude pot



 TUSAL MEI


 Ja en dan moeten de draadjes van deze maand er nog in..... niet zo heel veel.



En dan is dit het resultaat!



En nu staan alle potjes netjes op een rij op een plankje in mijn hobby kamer.





Tot de volgende keer!








Meer informatie over de TUSAL vind je hier!

De update van de TUSAL wordt iedere nieuwe maan geplaatst:



January 17
February 15
March 17
April 16
May 15
June 13
July 13
August 11
September 9
October 9
November 7
December 7






Geen opmerkingen:

Een reactie posten