maandag 4 juni 2018

Maandproject Juni: Mario through the ages # 24

Hallo allemaal,

Het is de eerste maandag van de maand en dus tijd voor een rotatie in de maandprojecten.
Deze maand ga ik werken aan de Mario.

Ik hoop deze maand meer tijd te hebben voor het maandproject dan de vorige maand. Ondertussen groeien de kleine projectjes harder dan de grote. Er staat (nog) niet veel overwerk in de planning dus als het goed is kan ik de maandagen borduren.


En hoe ziet het werk er nu uit?



Pagina 6 en 7 zijn bijna af, dan moet dit uit de snap om aan de volgende pagina te beginnen. Ik hoop dat mij dit deze maand gaat lukken. Als het lukt maak ik ook een foto van het geheel.


Tot de volgende keer!









projectinformatie

Mario through the ages wordt gemaakt op blauwe Lugana 25 count met 1 draadje over 1. (10 kruisjes per cm)
Ik ben nu bezig met pagina 6 en 7 van 15

1 opmerking: