woensdag 18 april 2018

Jeetje Knutselt - MiniSwap

Hallo allemaal,

Begin dit jaar organiseerde ik een creatieve Mini-Swap.

Wat is een Mini-Swap?

Het is de bedoeling dat je iets leuks naar de ander stuurt. Omdat dit een creatieve SWAP is moet er iets zelfgemaakt bij zitten. Maakt niet uit wat, als je het maar zelf gemaakt hebt. Iets lekkers erbij (reep chocolade, snoepjes, theezakje) en een kort briefje over jezelf, maakt het extra leuk! Je hebt 2 maanden de tijd om iets te maken. Dit is een mini-swap, het moet dus door de brievenbus passen. Wil je zeker weten dat het past, gebruik dan een brievenbusdoosje. Te krijgen bij de meeste postkantoren.

En wat hebben we verstuurd of gekregen?

In totaal deden 8 mensen mee en hadden we dus vier koppels!

Ik maakte een paashanger en paaskaartje, ook deed ik er wat chocolade eitjes en kipjes en wat knutseldingetjes in.




En zo ging mijn doosje op de post.

Ik kreeg een mooi pakketje met snoepjes, een op glas geschilderde pinguïn en een heleboel stempels, nog een pinguïnhanger en een mooi hangertje met kraaltjes en een pinguïn in een lief doosje.




Hieronder foto's van de andere deelnemers:








Het was erg leuk om te doen. Misschien organiseer ik er nog eentje voor de feestdagen van december.


Tot de volgende keer!


1 opmerking: