vrijdag 3 november 2017

Mario through the ages # 20

Hallo allemaal,

Zoals ik in mijn vorige berichtje al vertelde, ga ik mijn borduurwerken maandelijks roteren. De Pokémon is dus 31 oktober de kast ingegaan. Deze maand ga ik werken aan Mario trough the ages.
Ik plaats nu een foto hoe het werk er nu uit ziet en einde van de maand plaats ik een bericht met fotos waar ik dan ben.
Ik denk dat dat beter gaat werken dan wekelijks roteren!

Op 1 november zag de Mario er zo uit

MTA 01-11-2017

De volgende keer weer een foto van het geheel.

Tot dan!












projectinformatie

Mario through the ages wordt gemaakt op blauwe Lugana 25 count met 1 draadje over 1. (10 kruisjes per cm)
Ik ben nu bezig met pagina 5 van 15

2 opmerkingen:

  1. Er zit wel wat in, dat maandelijks roteren.. Soms kan zo snel achter elkaar roteren zelfs voor fouten zorgen... Doe je bijvoorbeelt het ene werk met 1 draadje en het andere met 2, zit je ineens met het verkeerde aantal draadjes aan het verkeerde werk te werken... Daar heb ik in ieder geval mezelf op betrapt. En het is wel zo leuk om dan ineens een grote sprong vooruit te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je vooruitgang. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen