maandag 21 augustus 2017

Epic Pokémon - deel 20

Hallo allemaal,

Ja, pagina 9 is af! Pagina 10 is de laatste pagina van deel A, dan nog 6 pagina's van deel B en dan is de onderste rij van dit mega project af.
Dat moet me dit jaar wel lukken.

Dit keer is Chimchar toegevoegd. Een vurig aapje.

Epic pokémon 21-08-2017
En ik weet ook al hoe ik het probleem van de verschillende symbolen van deel B oplos. Ik heb 2 nieuwe garenhouders gekocht. Daar passen ook weer 100 kleurtjes in, daar doe ik de symbolen en kleuren van deel B op. De garenhouders markeer ik met A en B. Dan hoef ik alleen maar de juiste garenhouder bij het patroon te gebruiken. De garenhouders heb ik inmiddels al binnen, daar ga ik deze week de kleurtjes op doen.


Deze pokemon staan er nu op:

Rattata / Pachirisu / Croagunk / Pikachu / Meowth / Poliwhirl / Seedot / Bulbasaur / Charmander / Squirtle / Diglett / Chikorita /Cyndaquil / Totodile / Treecko / Torchic / Mudkip / Turtwig / Chimchar



Op naar de volgende pokemon!










projectinformatie

De Epic pokemon is:

798 kruisjes breed x 1000 kruisjes hoog
111 cm breed x 139 cm hoog op Aida 18 count 

Ik ben nu bezig met pagina10 van 224.


3 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit!
    Veel succes met de Pokemon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel leuk ding.. Valt buiten mijn stijl , maar buiten mijn stijl kan ook heel leuk zijn. Weet je... soms zou je een werk willen maken zonder hem te willen hebben... dat zou ik met deze gerust kunnen doen...En welke ik ook graag zou willen maken, maar niet willen hebben is het ganzenbord van Thea Gouverneur... Ook zo'n koddig ding. Je hebt nog heel wat voor de boeg... Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen