maandag 23 januari 2017

#Epic Pokémon / deel 17

Jeetje.....de laatste update is van augustus! Hier heb ik echt veel te lang niet aan gewerkt. Hoog tijd om het weer op te pakken.

Ik neem het project gewoon weer in de weekrotatie samen met Mario en Escher dus om de ongeveer 3 weken zal ik een update gaan plaatsen. Zo wordt ik ook weer een beetje gedwongen om er regelmatig aan te werken.
Een van de redenen waarom ik dit project heb laten liggen is dat ik het van de standaard had gehaald. Het werk ligt dan in de kast en dan doe ik er ook niets mee.

Oké, tijd voor foto's...

Hier was ik in augustus gebleven.



En nu ben ik hier

#Epic Pokemon 23-01-2017

Pagina 8 is af en ik heb een klein beginnetje gemaakt aan pagina 9.




Deze pokemon staan er nu op:

Rattata / Pachirisu / Croagunk / Pikachu / Meowth / Poliwhirl / Seedot / Bulbasaur / Charmander / Squirtle / Diglett / Chikorita /Cyndaquil / Totodile / Treecko / Torchic / Mudkip


Op naar de volgende pokemon!



De Epic pokemon is:

798 kruisjes breed x 1000 kruisjes hoog
111 cm breed x 139 cm hoog op Aida 18 count 

Ik ben nu bezig met pagina 9 van 224.


2 opmerkingen:

  1. zo heb ik ook werken liggen, ik heb altijd maar 1 werk waar ik mij volledig voor geef en vergeet de rest...hihi!! Het wordt wel heel kleurrijk, SUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch is het een mooi en vrolijk borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen