vrijdag 13 mei 2016

Geboortetegel #7 - De baby is geboren

De baby is op 11 mei geboren!

Het borduurwerk heb ik laten liggen tot de geboorte van de baby. En nu kan ik de naam en geboortedatum invullen.




Het leek ons leuk om een lint met alle namen van de vrienden die dit geven er op geborduurd erbij te doen. Dus.....een lang stuk aida geknipt en aan de slag met de namen!

Ik gebruik het alfabet dat bij het patroon hoort en zoveel mogelijk van de overgebleven kleurtjes. Er hebben 21 vrienden meegedaan en ik heb nu 8 vrienden erop staan. (meerdere namen van partners en dieren) Het is nog maar de vraag of ik dit af krijg voor het verzenden (ingepland op 25 mei). Ik heb het nogal druk met werk, maar ik ga mijn best doen! Het belangrijkste is het borduurwerk, het lint kan ik altijd nog nazenden.









8 opmerkingen: