maandag 9 mei 2016

Escher - update mei 2016

Ik moet echt vaker aan de Escher werken! Ik zie er altijd een beetje tegenop.....dat komt door al die confetti, maar als ik dan eenmaal bezig ben vind ik het ook wel weer leuk. Je begint nu steeds meer van het tekenblad te zien en de eerste lijnen komen ook tevoorschijn.

Nu de geboortetegel en de Hummel klaar zijn moet ik de Escher misschien maar in de week rotatie zetten......dan werk ik er in ieder geval wat vaker aan.

4,6 %




De Escher heeft 1340 blokjes van 100 kruisjes, ik ben nu bezig met blokje 63.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi werk wordt dat toch, de confetti is niet altijd leuk maar zorgt er wel voor dat het zo veel mooier word!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het heel goed dat je er tegenop ziet. Het is echt een gigantische klus. Maar het is nu al zo mooi. Moet je nagaan als is strakjes af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap het heel goed dat je er tegenop ziet. Het is echt een gigantische klus. Maar het is nu al zo mooi. Moet je nagaan als is strakjes af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt wel mooi. En misschien afwisselen met een makkelijk project?

    BeantwoordenVerwijderen