donderdag 31 december 2015

Terugblik 2015

Het is de laatse dag van het jaar, tijd voor een terugblik op 2015.

Over mij:
Ik schreef al vaker blogjes op Hyves en toen zij er mee stopten, stapte ik over naar Facebook. Daar vind ik het bloggen erg beperkt en ben ik rond gaan snuffelen naar de andere mogelijkheden. En al snuffelend kwam ik op Blogger terecht. Er zijn echt ontzettend veel mensen die bloggen over borduren! Dus besloot ik ook een blog te maken over borduren.
Inmiddels heb ik geen Facebook meer. Ik had al vaker problemen met FB en toen de nieuwe voorwaarden bekend werden en ik het daar voor een groot deel niet mee eens was heb ik mijn profiel verwijderd.

Naast borduren heb ik ook nog een blog waar ik mijn korte verhalen publiceer, (Jeetje schrijft) en een blog over mijn Day zero project (Jeetje doet).

Verder heb ik een Google+ profiel en een account bij DeviantArt.



Berichten op blogger:
Ik heb op 3 maart 2014 mijn allereerste bericht geplaatst. 

Ik heb op 3 januari 2015 mijn eerste bericht in 2015 geplaatst.

(Terugblik 2014)

Statistieken:
Ik heb in 2015 70 berichten geplaatst.
Mijn blog is in totaal 17.741 keer bekeken. 

De meest bekeken berichten allertijden waren:
Kruisjes per centimeter (772 keer bekeken)
Cadeautjes  (278 keer bekeken)
Op de helft! (187keer bekeken)

De meest bekeken pagina was:

Werk in uitvoering  (235 keer bekeken)


Op Epic Pokemon - update augustus kwamen de meeste reacties ( 11 reacties)

Ik heb 27 volgers en 7 volgers via Bloglovin.

Zelf volg ik ongeveer 40 blogs

2016
Ik hoop in 2015 weer veel te borduren. Daar plaats ik morgen een blog over! Vooruitblik 2016. :) Er staat nog heel wat op de planning. 

Natuurlijk blijf ik ook blogs lezen en probeer ik regelmatig een reactie te geven.

Ik wens al mijn lezers een creatief 2016!

Stitch on!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten