maandag 13 juli 2015

Yoshi Home Sweet Home #2

Vandaag wordt er in de tuin hard gewerkt. We hebben vorige week onze dode ligusterheg laten verwijderen en een schutting laten plaatsen en vandaag wordt het straatwerk gedaan. We laten het voorlopig helemaal dicht straten en kijken dan in het najaar of volgend voorjaar hoe we de tuin verder gaan indelen.

Onze kat Aiko is ook nog steeds ziek. We zitten ongeveer 3 keer per week bij de dierenarts voor onderzoek en infuus. Vanavond mogen we ook weer. Van borduren komt dus niet zo heel veel terecht.


Toch heb ik in de avonden aan de makkelijke projecten gewerkt. Van de poesjes is er weer eentje af, daar moet ik alleen de stiksteekjes nog van doen en ik ben ook weer een eindje verder met de Yoshi Home Sweet Home. De update van de poesjes plaats ik pas als de stiksteekjes af zijn.



13-07-2015

Oh, de vorderingen van onze tuin staan op mijn andere blog!

3 opmerkingen:

  1. Je borduurwerkje word mooi, en je tuin dicht straten... Zonde! Waar moeten alle beestjes heen, het water? Of waar is de vrolijkheid gebleven van een tuin :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We weten nog niet precies wat we willen. Misschien een overkapping......en als er dan al een groot plantvak ligt wordt dat lastig. Dus nu eerst dicht en als alles er dan inzit wat we willen gaan we kijken waar de plantvakken moeten komen of dat we grote plantenbakken laten plaatsen.

      Verwijderen
    2. Spannend zo'n nieuwe tuin en nog spannender omdat er nog verrassingen aankomen...... goed nadenken dan maar.... groen is wel heel fijn hoor!

      Verwijderen