maandag 23 februari 2015

Nieuwe projectjes

Vandaag heb ik voorbereidingen getroffen voor twee nieuwe projectjes.


Project 1

Hoesje voor mijn Nintendo 3 DS

Ik ga een hoesje maken voor mijn 3 DS en omdat ik een 3DS heb van Zelda ga ik daar 2 plaatjes uit Zelda op borduren. Ik ga voor het eerst borduren op zwarte aida (18 count), dat dit lastig is merkte ik toen ik het stukje stof ging markeren.



Met een lichtbakje ging het beter, het licht schijnt dan door de gaatjes van de stof. Wat er op komt blijft nog even een verrassing!


Project 2

Hoesje voor mijn borduurlamp

Ik heb een mooie borduurlamp met loep. Die lamp staat achter de bank zodat ik 's avonds lekker onderuit met een borduurwerk kan zitten. Nu las ik op internet dat als de zon op de loep schijnt deze brand kan veroorzaken. Hier schijnt de zon vol in de loep! Dus nu hangt er een handdoekje over de loep. Dat is eigenlijk geen gezicht, daarom heb ik besloten een hoesje voor de lamp te maken. Dat kan ik er dan omheen schuiven als die niet gebruikt wordt.

Ik heb nog heel veel aida 14 count liggen en dus maak ik dit hoesje op aida 14 count.
En ook die heb ik vandaag voorbereid!





Er staat nog een (mega)project in de planning maar daar vertel ik een andere keer meer over!


3 opmerkingen: