maandag 12 mei 2014

De volgende Yoshi is.......

Rood!

Zodra je wat meer steekjes hebt gezet zie je ineens dat de volgende Yoshi rood is. Ik heb natuurlijk het originele plaatje maar het patroon heb ik in zwart/wit uitgeprint.
De neus van de gele Yoshi heb ik uitgehaald en in rijtjes geborduurd, nu zie je geen verschil meer.


Ik heb het wangetje van de gele Yoshi ook iets te strak geborduurd, als ik de stof opspan op de borduurring zie je het niet maar als het zo los ligt als op de foto zie je een deukje in zijn wang. (De gele zorgt voor wat problemen...)
Na het wassen en strijken en verwerken tot een kussen zul je dit niet meer zien.

Zoals gewoonlijk nog een plaatje van het hele borduurwerk.

Deze week maar weer eens verder met de randjes, want dat ligt nu alweer een paar dagen stil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten