dinsdag 1 april 2014

1 april!

Ik stop met dit blog!

1 april!

Haha, ik ben net begonnen en al heb ik nog niet zo heel veel volgers, zo snel geef ik niet op.

De afgelopen week druk geklust, we hebben geverfd en gesausd en nu is het wachten op de nieuwe bank. Op onze vrij geplande zaterdag zijn we naar het Escher museum geweest. Het eerste wat ik riep was: "Oh, dat is ook leuk om te borduren!" Erg mooie en vooral interessante werken van Escher gezien. De tentoonstelling is in het winterpaleis van Koningin Emma en dat was op zich al een bezoekje waard.
Daarna gezellig op een terras in de zon gezeten.

Van borduren is weinig gekomen deze week. Toch is er vandaag weer een update van de Yoshi's. Het lukt me niet om op maandag een update te plaatsen dus dan maar op dinsdag.

het hele werk

en een close up van het laatst geborduurde gedeelte. 

Het schiet al lekker op maar ik ben bang dat ik het niet voor 7 mei afkrijg.



1 opmerking:

  1. Toos vindt het ook heel mooi. Het beeldscherm krijgt kopjes als ik dit blogje van je lees...

    BeantwoordenVerwijderen