maandag 3 maart 2014

Yoshi's

Op 20 januari ben ik begonnen met het borduren van de Yoshi's. Ik heb van een plaatje van internet een patroon gemaakt en wil er als het klaar is een kussen van maken voor mijn dochter.


Het patroon heeft 18 pagina's maar er zijn ongeveer 5 pagina's zonder steekjes, dus ongeveer 13 pagina's te borduren.
Ik ben nu klaar met pagina 3.

Mijn dochter is op 7 mei jarig, ik hoop dat het dan af is! Vanaf nu plaats ik iedere maandag een update van de Yoshi`s. Ik ben met nog meer projectjes bezig die zal ik hier ook gaan plaatsen.

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik borduurde vroeger ook graag, maar tegenwoordig lukt het me niet meer. Ik kan de naald niet meer vasthouden. EN een draadje pakken is ook heel moeilijk voor mij.
    Erg leuk die mannetjes, Yoshi heten ze=

    BeantwoordenVerwijderen